Перед тим, як стати клієнтом нашого магазину, просимо ознайомитись з умовами нашого обслуговування.

Всі питання щодо замовлення на пошту магазину kantik.shop@gmail.com

інформація для покупця

Terms of Service kantik.shop@gmail.com
logo0


About
Contact

Умови угоди

Оформляючи замовлення на сайті та підтверджуючи його, Ви приймаєте наші умови обслуговування. Ви підтверджуєте свою згоду і несете відповідальність згідно з нашими правилами інтернет магазину так само як і ми.

Умови оформлення Замовлення

1.1. Під час оформлення Замовлення бажано зареєструватися в нашому магазині, це зручно для тривалого зберігання товару в кошику та редагуванні замовлення. Також можливе оформлення замовлення і без реєстрації.

1.2. Клієнт може оформити замовлення самостійно на сайті. Замовлення на сайті online ми приймаємо цілодобово у порядку черговості.

1.3. Після оформлення замовлення на сторінці з'явиться повідомлення, що замовлення оформлено і номер самого замовлення. На вказану Вами @пошту прийде лист із номером та даними замовлення. Ми перевіримо актуальну наявність на момент замовлення та надішлемо відповідь на Вашу @пошту реквізит для оплати. Терміни формування, відправлення та доставки залежать від: зарахування грошей на рахунок, кількості позицій товару, що замовляється клієнтом.

Іноді листи потрапляють до спаму, тому перевіряйте, щоб не пропустити відповідь на замовлення.

1.4. Обов'язковим до оформлення замовлення є ознайомлення Клієнта з основними характеристиками товару, які вказані під описом. Усі питання уточнюються до покупки товару.

1.5. Магазин в праві відмовити покупцю в прийнятті/обробці замовлення без пояснення причин.

Доставка

2.1. Здійснюється зазначеними у кошику перевізниками з подальшою їхньою оплатою на відділенні при отриманні товару.

2.2. Терміни доставки замовлення транспортною компанією, залежать від Вашого регіону та адреси, а також роботи служби доставки. В Україні 1-2 дні.

2.3. Термін комплектації замовлення після надходження повідомлення про оплату на пошту kantik.shop@gmail.com нашого магазину 1-5 робочих днів у разі великої кількості замовлень. Замовлення надходить у обробку лише після надходження оплати. Тільки після надходження оплати для Вас резервується товар на складі. Повернення коштів після оплати товару на замовлення не здійснюється, всі рішення приймайте до того, як оплачувати замовлення.

2.4. Уважно перевіряйте посилку на пошті від пошкоджень та не цілісності упаковки товару, магазин за транспортування перевізника не несе відповідальності. Перевізник у нас приймає лише цілі та добре упаковані посилки. За подальшу безпеку відповідає транспортна компанія. Якщо Ви бачите пошкоджену посилку (порвану, сильно деформовану) не приймайте її, висувайте претензію відразу. У разі виявлення недостачі або пошкодження вантажу складається "акт прийому-передачі посилки" за претензією при співробітнику нової пошти на відділенні транспортної компанії. Без цього документа претензії не розглядаються.

Ми несемо відповідальність за товар до навантаження на склад служби доставки, за подальшу долю товару відповідають організації, що доставляють товар до пункту призначення. Основні характеристики товару вказані під кожним товаром та додатково не дублюються на етикетці.

2.6. Всі вантажі по Україні страхуються на повну вартість товару, що знаходиться в посилці

2.7. Просимо звернути увагу, що всі номери декларацій, квитанцій, накладних надсилаються з повідомленням та відстежуються у додатку кабінету транспортної компанії. Це можна робити самостійно. Тільки на запит на пошту магазину ми надамо додатково номер декларації Вашої посилки.

2.8. Щоб забрати замовлення у транспортній компанії Вам необхідно обов'язково мати при собі паспорт та номер декларації

Оплата

3.1. Розрахунок за замовлений товар можна здійснити як за готівковий, так і на банківський рахунок інтернет магазину «Kantik». Після здійснення оплати обов'язково інформувати на пошту магазину kantik.shop@gmail.com листом у відповідь на замовлення!!! тільки після інформування від Вас про оплату – замовлення потрапляє на складання нашим складом. Інформуйте із зазначенням суми, часу та фіо платника. Всі питання на замовлення також вирішуються через пошту магазину kantik.shop@gmail.com

*якщо оплата з терміналу, обов'язково вказуйте місто, час оплати та точну суму зарахування (або скан платежу). *якщо платник і одержувач, різні обов'язково пишіть про це, щоб швидко можна було ідентифікувати

3.2. Оплата: УВАГА!!! На замовлення до 500грн ПОДАТКОВОГО ПЛАТЕЖУ НЕМАЄ!!! На замовлення від 500 грн. з обов'язковою передоплатою 20%. Решта суми сплачується у відділенні нової пошти. Транспортна компанія бере відсоток за накладений платіж.

Якщо замовлення післяплатою не забирається в строк до закінчення безкоштовного заощадження (за термінами пошти) - посилка відгукується магазином і завдаток не повертається. Будьте уважні, не забувайте, забирайте посилки вчасно.

3.3. Ціна на товар, що замовляється, вказана на сайті за ту кількість, що прописано. Наприклад « 1упаковка – 10 шт.» - 2шт. ... Отже, буде кількість 20шт. У меню, що випадає, моно вибирати варіанти фасування. Чим більша кількість, тим дешевша ціна за одиницю товару. Якщо виникає запитання, пишіть на адресу магазину kantik.shop@gmail.com

Загальні положення

4.1. Ця Угода набуває чинності між Покупцем та сайтом «Kantik» інтернет магазин в особі менеджера магазину під час здійснення замовлення.

4.2. Під час замовлення Покупець погоджується із договором, обумовленим у Угоді нашого договору. Акцент нашого договору для клієнтів є оформлення замовлення через наш сайт «Kantik» інтернет магазин.

4.3. Здійснювати закупівлю в нашому інтернет-магазині «Kantik» може будь-яка фізична, а також юридична особа, здатна оплачувати та приймати товар.

4.4. Просимо звернути Вашу увагу, що всі представлені на сайті «Kantik» інтернет-магазині фотографії призначені для ознайомлювальних цілей. Також нагадуємо: Передача кольорів!!! Колір товару може відрізнятись, це залежить від налаштувань монітора. Більш детальну інформацію про товар Ви можете отримати в характеристиці на сторінці товару або поставити запитання за допомогою кнопки «Задати питання щодо товару» до покупки!

4.5. Повернення коштів або обмін у разі пошкоджених або відсутніх товарів можливе протягом 7 днів з моменту отримання посилки на відділенні транспортної компанії. Здійснюється тільки після надання доказу - відео зйомки з моменту розпакування посилки. На відео має бути чітко видно: загальний вигляд не розкритої поштової упаковки, процес її розтину та процес перевірки кожної позиції на Ваше замовлення. Товари, куплені за акційними цінами або зі знижкою повернення та обміну, не підлягають.

4.6 Обмін або повернення товару провадиться:

  / якщо він не використовувався; без слідів використання/не відкрита упаковка/пакет/

  / якщо збережено його товарний вигляд; (Не зламаний, не побитий, не порваний)

  / Збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;

  / збережений товарний чек

4.7. Повернення чи обмін товару проводиться за рахунок покупця. Тільки у разі браку доставку оплачує магазин. Для повернення/обміну має бути дотримано все, що викладено в цій угоді 4.6.

Товари зі статусом http://kantik.com.ua/components/com_virtuemart/assets/images/availability/not_available.gifобов'язково через деякий час будуть у наявності. Товар розбирається і не завжди встигаємо поповнювати запаси, адже для цього потрібен певний час. Ми робимо дозамовлення у наших постачальників та оновлюємо статус після прибуття товару. Тож заглядайте або підпишіться на оповіщення за наявністю. Або робіть заявку на нашу пошту магазину для оповіщення з появою товару на складі.